Amerika. Apsilankymas Earth Spirit bendruomenėje.

Vos prigulus, Amerikoje išaušo 6val. ryto, dingteli mintis – o Lietuvoje jau 14val. Taip, ji, mintis, užsilikusi sąmonėje, neleido sudėti rytinio gluosto. Pažadinau ir kitus bendranamius.

New-York

Pakilau, manydamas lėkti į miesto centrą, paieškoti jo sielos, tačiau greitai buvau įtrauktas į pinkles aplankyti kelias plataus masto parduotuves. Susėdau kartu su kelionės bičiuliais į automobilį ir išlėkėme atviro turo į vartotojų pasaulį. Nuo pat ryto didžiosios parduotuvės (panašios į JYSK) buvo tuščios. Kinietiška gamyba aplinkui ir didelis kiekis daiktų – apsuko galvą. Tačiau, tai truko neilgai, nes vidudienį turėjo atvažiuoti draugai, kurie pasirūpino mūsų koncertais Masačiusetso valstijoje.

Rašau šią pasaką skambant “The Mother tongue“ muzikai. Kaip tik šios vokalo grupės nariai ir “Earth spirit“ bendruomenės žmonės suplanavo tris ansamblio “Kūlgrinda“ pasirodymus Amerikoje, kur mes buvome priimti atvirom rankom, o ypač Širdimi. Viena jų dainų  skamba žodžiais: “We are One, with the Soul, of the Earth, Mother Earth“…

Mūsų atvyko pasiimti ir pagloboti Korbanas (Corban) ir jo sūnus Donovanas (Donowan). Abu yra Mother Tongue grupės nariai ir dvasiniai lyderiai. Korbanas yra pasaulio religijų kongreso valdybos narys. Važiavome į Masačiusetsą. Išvykti iš Niujorko miesto buvo tiesiog karštligiškai sunku, didžiuliai kamščiai driekėsi didžiąją dalį kelio. Kalbėjomės apie buvusius pasirodymus, pasaulietinę muziką, bendruomenių tradicijas, papročius. Vakare mūsų laukė koncertas masonų ložėje (masonai pigiai nuomuoja nuosavas sales renginiams), vakarienė, 2 x 5l. kavos, dežė “Dunkin Donuts“, jei kas nežinot, tai – skaniausios spurgos Amerikoje. Tai savotiška spurgų ir bandelių greito maisto parduotuvė.

Baigus koncertą, važiavome namo kalbėdami apie kantri (“country“) muziką, juokėmės iš suaugusiųjų. Donovanas papasakojo apie vilko ir elnio grupę, kuri yra vyrų sambūris, norintis pažinti pasaulį ir tobulėti kartu su kitais vyrais bei gamtos paslaptimis. Vilkas – tai bendruomenės, išminties, simbolis, vilkų ruja. Tai lyderio savybė būti vilku, tačiau išlikti bandoje. O elnias – jis yra labiau asmeninis kelias, didelių ragų auginimas – tai gebančio kovoti patino ženklas. Visa tai yra vyrų animistinės pasaulėjautos dalis. Kiek girdėjau apie moteris, joms yra svarbus mėnulis ir pėlėda.

Animizmas – pirmykštis tikėjimas, kad gyvūnai, augalai, gamtos reiškiniai turi sielą, galinčią daryti poveikį aplinkai, tikėjimas antgamtinėmis dvasiomis, bendravimas su jomis, buvimas kartu vienoje kūrinijoje.

Atvykę į bičiulių namus, mus apgyvendino namuke pavadinimu “Sugar house“, kuriame yra gaminamas klevų sirupas. Jame gyvena žavi raganaitė Sjiu (“Sue“). Su ja mums teko bendrauti didžiąją viešėjimo cukraus namelyje dalį. Klausėmės paskaitų apie vykdomas apeigas lauko aplinkoje: protėviams, Motinai Žemei, Gamtos Dvasioms… Čia gyvena žmonės tarsi pasakoje. Auginamos avys, ožkos, lama, vištos, visa kas reikalinga darniam ūkiui.

Vieną dieną globotojai mus vedžiojo aplinkui sodybos teritoriją, pamatėme akmenų ratą, suridentą jaučių pagalba, protėvių šventyklą, keliavome šaltiniuotu šlaitu link Motinos Žemės šventyklos, kurioje pagrindinė mintis yra Taikos Žemėje malda, “May Peace prevail on the Earth“, užrašyta keturiomis kalbomis: keltų, anglų, indėnų ir žvėrių pėdomis. Čia sudėti akmenys iš daugelio pasaulio kraštų su intencija Žemės Taikai įsivyrauti.

Šįkart tiek, bus daugiau…

Medinukas

Įrašas paskelbtas temoje Kelionės ir apsilankymai ir pažymėtas , , , , , , , .Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.